اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
سرخط خبرها

نگاهی به آخرین شماره مجله «وب‌یوزر» | زندگی در اینترنت با هویت جعلی

  • کد خبر: ۴۲۰۹۱
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
نگاهی به آخرین شماره مجله «وب‌یوزر» | زندگی در اینترنت با هویت جعلی
رابرت اروین، سردبیر «وب‌یوزر»، در آخرین شماره این نشریه با تیتر اصلی «زندگی در اینترنت با نام مستعار و هویت جعلی» درباره یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران دنیای وب صحبت می‌کند.
عاطفه همایونی | شهرآرانیوز - بیشتر اوقات وقتی مجبور می‌شویم در یک وب‌سایت ثبت‌نام کنیم، برای حفظ اطلاعات شخصی‌مان، یکی از اعداد یا یکی از حروف ایمیل و شماره تماسمان را تغییر می‌دهیم تا هکر‌ها به اطلاعاتمان دست پیدا نکنند، اما با این کار، ممکن است شخص بی‌گناه دیگری را گیر بیندازیم. در پانصدوهشتمین شماره «وب‌یوزر»، این نشریه به شما آموزش می‌دهد چطور با شیوه‌ای قانونی و اخلاقی، خودتان را جای دیگری جا بزنید به‌گونه‌ای که نه پای شخص دیگری در میان باشد. نه اطلاعات محرمانه‌تان به جایی درز کند.

شما می‌توانید با سایت رایگان www.fakenamegenerator.com از هکرها، اسپم‌ها و تبلیغات اجباری فرار کنید. این سایت بر اساس جنسیت، ملیت و کشوری که شما انتخاب می‌کنید، هویتی آماده به شما ارائه می‌دهد. این هویت جدید نام کامل، یک آدرس و کد پستی واقعی، یک شماره تلفن و آدرس ایمیل جعلی که سایت‌ها قادر به اعتباریابی آن نیستند، تاریخ تولد، خصوصیات فیزیکی مثل گروه خونی، شغل یا حتی رنگ مورد علاقه شما را شامل می‌شود.
 
یکی دیگر از مطالب جالب توجه این شماره «وب‌یوزر»، معرفی کامل پلتفرم Zooniverse است. این پلتفرم تحقیقاتی از کاربران داوطلب برای پیشبرد پژوهش‌ها در حوزه‌های مختلف کمک می‌گیرد. با اینکه بیش از یک دهه از فعالیت Zooniverse می‌گذرد، این پلتفرم بین کاربران نت در دوران قرنطینه محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. کاربران با هر پیش‌زمینه علمی‌ای می‌توانند در پروژه‌های متعدد این پلتفرم شرکت کنند و بخشی از کار تحقیقاتی را به دست گیرند. علاوه بر حوزه‌های اخترفیزیک، زیست‌شناسی و سایر علوم طبیعی، بخشی از پروژه‌های این پلتفرم بر پژوهش‌های هنری، تاریخی و ادبیاتی متمرکز است.
 
در مطلب کاربردی دیگر، استیو کلارک نرم‌افزار‌هایی را معرفی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توان به جای خواندن مطالب طولانی در صفحه اسکرین، به‌راحتی نشست و به آن‌ها گوش داد. در این مقاله، کلارک ۳ نرم‌افزار تبدیل متن به صوت NaturalReader، Capti Voice و Panopreter را که کار با آن‌ها خیلی ساده است معرفی می‌کند.
 
 
نگاهی به آخرین شماره مجله «وب‌یوزر» | زندگی در اینترنت با هویت جعلی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->